torsdag 26 januari 2012

irriterad till max

Så irriterad jag e. Jag har varit med alex på hans simskola nu på kvällen. Han ahr en fotvårta som jag ska behandla när han badat eftersom d e lättare att få bort d döda som kommit sen sist vi behandlade den. Men saker e ju bara att när jag ska behandla den så börjar han skrika som om jag bryter armar och ben på honom.

Jag e först väldigt lugn och försöker förklara för honom att visst d kommer göra ltie ont men vi måste benadla den varje torsdag. Men han lugnar sig inte utan bara skriker och skriker å gråter, visst jag förstår honom att d gör lite ont men vi måste ju.

Efter en evigt kämpande misster jag mitt tålamod å höjer rösten att nu e d bra å blir jätte irriterad. Så nu mår jag skit dåligt över d å känner mig så dåligt och kass som förälder ja som mamma. Sitter här å gråter nu för jag känner mig så dålig. Vet att alla kan bli skit irriterade på sitt/sina barn men jag vill verkligen inte bli d. Mår skit.

1 kommentar:

Godsägarens Fru sa...

Du är defenitivt inte en dålig mamma för att du blir irriterad och säger ifrån. Du är trött och har mycket omkring dig plus att du är gravid. Man orkar inte hur mycket som helst innan tålamodet tryter. Och det tar jättemycket på ens energi när det blir mycket gråt och skrik från ens barn. Så du ska inte ha skuldkänslor eller må dåligt över det. Kramis